Primarul Ionel Lupu și Consiliul Local Mașloc vă invită la
ZILELE COMUNEI MAȘLOC – REMETEA MICĂ
ediția a XXI-a
în 24 iulie 2022!
Totul despre Mașloc
Primarul Ionel Lupu și Consiliul Local Mașloc vă invită la
ediția a XXI-a
în 24 iulie 2022!
Primarul Ionel Lupu și Consiliul Local Mașloc vă invită la
ediția a XXI-a
în 3 iulie 2022!
perechii
LINGURAR ADELIN-BOGDAN cu IANOȘ LOREDANA-NARCISA!
Oficierea va avea loc în 14 mai 2022, ora 14.00, la sediul primăriei!
Publicaţia de căsătorie nr. 6046 din 3 mai 2022 LINGURAR ADELIN-BOGDAN cu IANOȘ LOREDANA-NARCISA
perechii
SCHEULEAC LAZĂR cu MOLDOVAN IOANA-ADELA!
Oficierea va avea loc în 14 mai 2022, ora 13.00, la sediul primăriei!
Publicaţia de căsătorie nr. 6045 din 3 mai 2022 SCHEULEAC LAZĂR cu MOLDOVAN IOANA-ADELA
Primarul Ionel Lupu și Consiliul Local Mașloc urează
tuturor doamnelor și domnișoarelor din comuna Mașloc!
Să aveți o primăvară frumoasă!
PRIMĂRIA COMUNEI MAȘLOC ÎNCHEIE CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII PENTRU:
MODALITATEA DE CONTRACTARE: Contract de servicii
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:
➢ Participarea la instruirea organizată de UJIR la o data comunicată ulterior;
➢ Colectarea datelor în teren:
▪ autorecenzarea asistată (ARA): 14.03-15.05.2022
LOCUL DE DESFĂȘURARE A ACTIVITĂȚII
➢ In spațiul amenajat de către UAT în vederea autorecenzării : la Primăria com. Mașloc
CONDIȚII privind CONTRACTAREA SERVICIILOR:
➢ Vârsta minimă de 18 ani împliniți la data selecției – condiție eliminatorie;
➢ Minim studii medii absolvite (diplomă absolvent liceu) – condiție eliminatorie;
➢ Să nu aibă cazier judiciar – condiție eliminatorie;
➢ Să dețină cunoștințe de utilizare a unei tablete;
➢ Abilitatea de a comunica într-o manieră civilizată; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, plăcut, metodic şi riguros;
➢ Să dispună de un telefon mobil pe care să-l utilizeze pentru comunicare;
➢ Rezistenţă la stres şi lucru sub presiune;
➢ În zonele/comunitățile cu populaţie de altă etnie decât cea română, cunoaşterea şi a limbii acelei etnii şi a specificului etniei respective reprezintă un avantaj în desfăşurarea muncii sale pe teren;
➢ Expertiza în domeniul statisticii, al administrației publice, experiența de operator statistic statistic sau ca personal RGA (recensământul general agricol), reprezintă un avantaj.
ATRIBUȚIILE PERSONALULUI DE RECENSĂMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevăzut în Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea și completarea HG nr.1071/2020 pentru stabilirea bugetului și a categoriilor de cheltuieli necesare efectuării recensământului populației și locuințelor din România în anul 2021.
CONDIȚII SPECIFICE
➢ Muncă pe teren;
➢ Disponibilitate de a lucra în program prelungit, în medie 8 ore pe zi (până la sfârşitul zilei);
➢ Disponibilitate de a lucra în weekend (sâmbătă şi /sau duminică).
Cererea poate fi descărcată folosind link-ul de mai jos:
Cerere de înscriere în lista de candidați pentru personalul RPL2021 Mașloc
și vizualizată aici:
ANUNŢ CONCURS
PRIMĂRIA COMUNEI MAŞLOC, LOC.MAŞLOC, NR.95, JUD. TIMIŞ
organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant, pe perioadă nedeterminată, șef SVSU – poziția în COR –cod 541901, din cadrul compartimentului SVSU al comunei Mașloc, județul Timiș
– probă scrisă în data de 02.02.2020, ora 10.00
– probă interviu în data de 04.02.2022, ora 10.00
Atașat găsiți documentele și cererea pentru acordarea ajutorului de încălzire pentru sezonul rece 2021/2022.
Ajutor încălzire 2021- conform legii nr.226/2021 și HG nr.1073/2021 – se poate descărca aici:
Ajutor încălzire 2021- conform legii nr.226:2021 și HG nr.1073:2021
LISTA BUNURILOR* ce conduc la excluderea acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei si a suplimentului pentru energie** se poate descărca aici:
Cererea – formularul poate fi descărcat aici:
Toate documentele pot fi și vizualizate aici:
Concursul constă într-o probă scrisă şi o probă interviu şi se organizează la sediul Primăriei com. Maşloc astfel:
– probă scrisă în data de 14.07.2021, ora 10.00
– probă interviu în data de 16.07.2021, ora 10.00
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului (data afisării nu se ia în calcul), respectiv din 23 iunie- 6 iulie 2021 inclusiv, între orele 09.00 – 12.00, la sediul Primăriei com. Maşloc, loc. Maşloc, nr.95, jud. Timiş. Relații la tel.0256.231.205.
Informații suplimentare aici:
Anunț concurs șef SVSU 22 iunie 2021
Bibliografia se găsește aici: